DIUMENGE MANDRÓS, AMB MAROON 5



Sou d’aquells a qui el diumenge passa molt ràpid o molt lent? Les tardes de diumenge d’hivern es fan eternes. I segons com, potser els matins també.
El matí de diumenge, si en teniu la oportunitat, no deixeu de sortir al carrer per fer el vermut. Segur que el dia us passarà més lleuger.

Mireu amb quina poesia i amb quina delicadesa ho enfoquen Maroon 5, un dels conjunts preferits de Connexions Culturals:


DIUMENGE AL MATÍ

Diumenge al matí, la pluja està caient
Roba una mica de llençol, comparteix una mica de pell
Els núvols ens envolten en moments inoblidables
Et retorces per encaixar en el motlle en el qual estic
Però les coses es posen molt boges
Viure la vida es torna una mica difícil de fer
I amb gust me n'aniria en un viatge
Me n’aniria de seguida si sabés
Que algun dia em retornaràs amb tu

Això podria ser tot el que necessito
En la foscor, ella és l'única cosa que veig
Vine i descansa amb mi
Condueixo lentament el matí de diumenge
I mai me’n vull anar

Els meus dits tracen tot el teu recinte
Pinto un quadre amb les meves mans
D'un costat a un altre ens bressolem
Com branques en una tempesta
El clima canvia
Encara estem junts quan tot acaba


Però les coses es posen molt boges
Viure la vida es torna una mica difícil de fer
Diumenge al matí, la pluja està caient
I jo et dic
Cantant "Algun dia em retornaràs a tu"
Troba una manera de portar-me de tornada a casa amb tu.



I així de bé ho interpreten Maroon 5.


Comentaris